UPOZORENJE!!!OPASAN PSIHOPATA!!!


Dragi moji prijatelji i fanovi,

Ovih dana jedan psihopata koji je prijavljen policiji, mojim prijateljima i fanovoma salje nebulozni instert iz moje emisije DUH VREMENA   u kojoj su mi gosce bile Isidora Bjelica i Duska Jovanic i nazalost , kratko i on..jer sam mislila da je normalan i zelela sam da mu pomognem da se kao nesrecno bice neshvaceno u Kragujevcu odakle je, i gde je bilo tesko objasniti njegov profil egzibicioniste, malo promovise jer je  zeleo da se bavi streepteasom, na uzas svoje porodice.

Kako se pokazalo da nije normalan i da je zao..on je sa moje strane anatemisan.Sada pokusava na sve nacine da me unizi  saljuci mojim prijateljima insert iz moje emisije u koju je ubacio nepristojne telope.

Moja produkcijska kuca TOPSECRET PRODUCTION je prijavila ovo uznemiravanje youtube-u..a vas molim da kada neko dobije njegova bolesna pisma da ga prijavi i banuje jer je opasan ludak..

Inace obozava da laze i da se fotografise sa poznatim ljudima  govoreci da je sa nima u kontaktu.

Poslednji primer je Boris Tadic koga je zloupotrebio..i koji mu jue srecom poslavsi dementi osejujetio lazi.

LAZI O BORISU TADICU:

http://www.alo.rs/v-i-p/estrada/nestorovic-tadic-mi-je-rekao-da-napusta-politku/35422

a zatim demanti Borisa Tadica

http://www.alo.rs/v-i-p/estrada/tadic-sa-nestorovicem-nisam-diskutovao-o-politickim-planovima/35582

Srdacan pozdrav

Image

ovo je on pre estetskih prepravki Opasan je i ne ulazite sa njim u komjunikaciju!

jadov

jadov dva

~ od Jelena Tinska na novembar 4, 2013.

 
