Gospodja Vladisavljev Teletabis ili Tuzna Lija ILI MARS U PICKU MATERINU SELENDRO.


 Gospodja Vladisavljev Teletabis ili Tuzna Lija
NEKRITICNI OSVRT MIRJANE VLADISAVLJEV NA NJEN FIJASKO NA NJENOM FB PROFILU NA KOME JE POKUSALA DA PRIDOBIJE AUDITORIJUM MEDIOKRITETA U CEMU JE I USPELA:
„Ovako, bistre glave i posle ne prospavane noći, mogu da analiziram šta se sinoć desilo.
Tema emisije je bila žene u srbiji ili žene srbije. u mojim emisijama uvek imam dva gosta i dva pogleda ili dva stanovišta u vezi sa temom.
jelena tinska je pažnju javnosti srbije skretala na razne načine, plešući, glumeći, pišući knjige i na druge načine a sada to pokušava kroz neku borbu za zaštitu životinja!
gospođa piroški je uspešna poslovna žena koja je od nedavno zagazila i u političke vode.
cilj je bio da se prikaže da li u srbiji postoje stereotipi u vezi sa ženama i da li žena danas i na koji način može da prevaziđe te steretipe. gospođa piroški je želela da o tome govorimo a gospođi tinskoj je bio cilj da u mojoj emisiji napravi ličnu promociju i obračuna se sa neistomišljenicima, usput da izvređa i mene i moju televiziju i sve one koji nisu opčinjeni time šta ona radi.
 u pitanju je i sujeta od kojih neke žene jednostavno ne mogu da pobegnu.
moj neprofesionalizam se sinoć pokazao samo u činjenici da sam dozvolila da se pusti prilog koji je napravila koleginica koja radi emisiju biber a ja taj prilog nisam uspela da pogledam jer u realizaciji nisam imala ton a ovih dana nisam mogla da odem do televizije zbog toga što mi je auto već danima zavejan a pored toga sam imala i mučne intervencije kod zubara, što svakako nije opravdanje. jednostavno, imala sam poverenje u kolege koji su do sada koretkno pripremali priloge za moju emisiju. dogovor je unutar naše kuće da mladim novinaraima dam šansu da sarađuju u pripremi moje emisije i da kale zanat. mlada koleginica nije dobro shvatila moje sugestije i ponela se pričom gospodina candera koja je svakoko zanimljiva ali nije primerena mojoj emisije već više odgovara konceptu emisije biber. sve u svemu i pre samog početka emisije gospođa tinska je napravila scenu jer joj nije odgovarao studio ( bilo joj je hladno), stolice, kamere, profil koji će joj se snimati, itd…. atmosfera je bila napeta i pre nego su se kamere uključile. gospođa tinska je u svom stilu htela da skrene pažnju na sebe i na ono što je nekada bila, čak je i predlagala da se u toku emisije prikažu i njene fotografije iz starta, što ja nisam prihvatila. gospođa piroška je bila zatečena razvojem situacije i bila onemogućena da kao žena koja se zalaže za promene u srbiji iznese svoja stanovišta u vezi sa ulogom žena u tom procesu! juče nije bio moj dan i jednostavno nisam uspela da sačuvam moju emisiju u onom obliku na kakav su gledaoci navikli da je gledaju. bila sa isfrustrirana i iznervirana ali i to se dešava. rekoh ja da na ovoj temperaturi ne funkcionišem najbolje.“
sve gramaticke greske u pisanju gospodje Tuzne Lije su autenticne, nisam ih ispravljala.
DAKLE:
Kaze Vladisavljev
 
 „jelena tinska je pažnju javnosti srbije skretala na razne načine, plešući, glumeći, pišući knjige i na druge načine a sada to pokušava kroz neku borbu za zaštitu životinja!“
 
Iz sve snage pokiusavajuci da me devalvira.Sto je sramotno.Kaze  SKRETALA PAZNJU JAVNOSTI.
 
NE KAZE JELENA TINSKA JE DIPLOMIRANA BALERINA.
NE KAZE NOSILA JE REPARTOAR TEATRA DUSKIO RADOVIC 20 GODINA
NE KAZE NAPISALA JE 9 KNIJIIGA I NJEN ROMAN VILHELMINA JE PREDLOZEN ZA KNJIZEVNU NAGRADU OSKAR DAVICO I NASAO SE U NAJUZEM IZBORU.
I MADA ZNA ZA SVE MOJE MUKE I BORBU ZA ZIVOTINJE I PO TOME POKUSAVA DA SE ISERE.
 
Uzgred..nema potrebe prepricavati emisiju treba je pogledati i videti da sve sto je ova mucenica napisala nije tako.
 
Sve je bas ovako kako jeste.I o svemu govore komentari i poznatih i nepoznatih gledalaca.
NAJZAD OVO JE PRVI PUT DA JE EMISIJU OVE MUCENICE zA DVA DANA POGLEDALO PREKO 3000 LJUDI, A INACE NI JEDNA NJENA EMISIJA NA YOUTUBE NIJE PRESLA BROJ 165
 
Toliko u vezi sa njenom opaskom da je ona htela da doprinese tome  da ja budem  izvucena iz zaborava?)))
 
 samo kliknite na link..pa donesite svoj sud sami:
CORPUS DELICTI ili PA VLADISAVLJEV ZASTO NE DATE OTKAZ?
 
 
“OVDE moram da kažem da prilog nije bio ni o Lidiji Piroški ni o meni. Bio je uopšten o ženama koje se slikaju i zbog čega to rade. No, tragedija je u nečem drugom.
Martin Candir, koji je dao izjavu za prilog odgovarao je precizno na pitanja koja mu je postavljala devojka, kojoj je Mirjana Vladisavljev napisala pitanja. To je potvrdio i snimatelj. A Candir je sačuvao tu cedulju i skeniraćemo je.
Ali, kad je Vladisavljev videla reakciju Lidije Piroški na prilog, ona se usrala i počela je histerično da traži od režije da se prilog prekine. Tužno! Jer, poenta je i trebalo da bude da
– moje slikanje za Start i Lidijino za Playboy ne treba da umanji neke naše objektivne vrednosti. Ali Piroški je želela da se o tome uopšte ne govori!
Dakle, dvostruki moral. Ili se ne jebeš ili se jebeš!
Ne možeš da se jebeš a da ti ne uđe!

Piroški se ljuti što žene procenjuju po obnaženim naslovnim stranama, a zapravo ona se fotografisala. I trebalo je da to istakne kao pandan svom uspehu u karijeri.
Mene Start nije sprečio da podignem dve ćerke, studiram dva fakulteta, radim dvadeset godina u pozorištu, napišem 9 knjiga, igram u baletskim grupama, radim voditeljski posao i kreiram sistem za oblikovanje tela Tinetix.
Mada mnoga deca danas kažu: ‘Ma ko je Jelena Tinska?!’
A Kanalu 9 neka je na čast. Bore se da ih vrate na SBB?! Iju, dobro je da širi auditorijum nije video njihovu sramotu. Mada bih ja volela da jesu!”
 
Ovo su neki od komentara na Portalu Svet.
Bio je i jedan Mirjane Vladisavljev koji je uklonjen jer je imao previse minusa.
 
 
Gospodja Vladisavljev je cak dva puta gostovala u mojoj emisiji Duh vremna.
Ja sam kod nje ranije  gostovala dva puta i ovo je bio treci put.
Prvi put me je pozvala u vezi sa pricom o Azilu za napustene zivotinje i tada smo se i upoznale
Drugi put me je zamolila da joj spasem emisiju jer joj je gost otkazao i ja sam prihvatila.
Ona je poslednji put molila da je pozovem u emisiju jer niko nije hteo da joj dozvoli da kaze SVOJE LAZI  u nekoj emisiji O TOME  zasto je dobila otkaz na TV Apolo.
 
Ona tvrdi da je to zato sto je gospodji Smiljki Seljin zasmetalo sto je u jednoj situaciji govorila slovacki.
To je svakako enormna laz u ovoj multietnickoj sredini.
A GOSPODJA SELJIN MAKAR JE VLADISAVLJEV NAZIVALA SELJANKOM..IMA SVOJ KREDIBILITET.
 
Tacno je da je VLADISAVLJEV  dobila otkaz jer je lose radila svoj posao urednika koji je uostalom i dobila preko politicke veze.
http://www.autonomija.info/smenjena-glavna-urednica-novosadske-televizije.html
Glavna i odgovorna urednica Novosadske televizije Mirjana Vladisavljev smenjena je danas sa te funkcije, saopštio je Upravni odbor Javnog preduzeća Gradski informativni centar Apolo.
“Osnovni razlog za smenu je višemesečna loša saradnja urednice sa većim delom redakcije Novosadske televizije i sa direktorom Apola (Andrejom Tomaševićem)”, navodi se u saopštenju za javnost sa sednice Upravnog odbora.
Dodaje se da je Upravni odbor konstatovao i prekoračenje ovlaštenja i prava potpisa od strane glavne urednice, zbog čega će protiv nje i NN lica biti podneta i krivična prijava.
Navodi se da je takva situacija dovela do nezadovoljstva zaposlenih i potpisivanja peticije većine u redakciji Novosadske televizije sa zahtevom za smenu glavne i odgovorne urednice.
Mirjana Vladisavljev je prethodnih dana izjavljivala da je žrtva mobinga od strane direktora Andreje Tomaševića i podsećala da je Tomašević za nešto slično pre nekoliko godina bio optužen i od strane zaposlenih u leskovačkoj Našoj reči.
Ona je prošle sedmice prvo prihvatila da podnese ostavku, a nakon toga je odluku povukla, uz obrazloženje da je na ostavku bila prinuđena od strane Tomaševića i predsednika Upravnog odbora Apola Obrena Markova.
Mirjana Vladisavljev navela je i da joj je u prostorijama televizije zabranjivano da razgovara na svom maternjem, slovačkom jeziku.
Upravni odbor je naložio direktoru Tomaševiću da ispita ove teške optužbe i da, ukoliko se ispostavi da u njima ima istine, sprovede odgovarajuće mere, piše u saopštenju.
Upravni odbor Apola za novu glavnu i odgovornu urednicu Novosadske televizije imenovao je dugogodišnju novinarku ove medijske kuće Smiljku Sejin.
(Autonomija)
Za kraj ovog igrokaza…
Evo nekoliko komentara poznatih novinarki:
Teodora Z. Jankovic Ne znam sta bih rekla,…bez texta sam i od one folirantkinje Piroske, ali Vladisavljev je stvarno prevazisla sebe:))) Dakle, mozda nista nece znaciti i sigurno vam nece povratiti casove provedene sa njih dve, a i nije neka satisfakcija, no ipak- Mirjana Vladisavljev je radila kao bibliotekarka cini mi se u Kovacici, a takodje nisam sigurna ni daima fax vec Pedagosku akademiju, onovremenu. Zaposlena je, ne znam na koju foru u javnom preduzecu Radosno detinjstvo, treba li reci u biblioteci ( biblioteka u vrticu di deca, mahom ne znaju slovca), a sa vrlim je htenjem, zeljom i potrebom da je oslovljavaju novinarka. Zbog takvih u struci, ja sam odlucila da budem samo ime i prezime.
Marina Kovacevic demokratija…hahaha…na delu. sloboda govora,sloboda mišljenja….hahaha…praistorijska zajednica u kojoj i dalje ne smeju da se pominju imena…..pardon,kvazidemokratska praistorijska zajednica.ali…zato..na tv može ko hoće-živela improvizacija i glupost,dole profesionalizam i mentalna agilnost.već smo se složili da je glavni zadatak sadašnje postave-devalvacija SVIH vrednosti.jer…glupima se lako rukovodi.Jelena,da te nema ,trebalo bi te izmisliti!Budi glasna i budi svoja,posebno jer imaš šta da kažeš.I mirno spavaj-malo je onih koji se nisu prodali
Ana M. novinar je ostavio komentar 12/02/2012 u 09:50
Gledala sam pomenutu emisiju i ostala zpanjena i sokirana kolicinom amaterizma. Sam pocetak kada smo mogli da vidimo kadar kako voditeljka histericno pokazuje snimatelju da prekine prilog je bio uvod. Naime, niko ne bi ni primetio da nesto fali prilogu da voditeljka nije pocela da se izvinjava gledaocima i objasnjava da je prilog greska, da je to radila koleginica (?!) i da ce u nekoj od sledecih emisija ona licno napraviti prilog . Strasno !!!!! Novinari pocetnici znaju za pravilo da ako i nesto pogrese to ne treba da kazu publici . Medjutim Vladisavljev ocito to ne zna. Onda je usledila emislija koja me kao sto rekoh zapanjila . Cenzura na najnizem mogucem nivou, prekidanje gostiju tj Jelene Tinske, voditeljka koja postavlja 8 pitanja u okviru jednog i to krajnje nevesto…… Tinskoj svaka cast na njenom mestu bih skocila i naocigled nacije ra…la voditeljki n.s .. sto se tice Piroski ona nista bitno nije rekla…ali je imala opasku kada je Jelena pricala o modelu devojaka i kako je videla primer u nekom nocnom klubu. Piroski je pitala sto nije gledala slike iz biblioteke( ?! ) Isuse.. u tom trenutku sam se pitala sto se onda doticna Lidija nije slikala za recimo neki prirodnjacki casopis vec za Plejboj …medjutim , Vladisavlejv je u jednoj stvari u pravu : Emisiju bi obavezno trebalo pogledati ali ne zato da bi se zgrazavali nad tinskom vec da bi videli primer kako emislija ne gtreba da izgleda ali nikako .
I nekoliko onih koji su samo pod pseudonimom:
mrs je ostavio komentar 16/02/2012 u 07:19
Voditeljka: dno dna! Pogledajte samo taj bezivotni, samoubilacki pogled pun frustracija…. Jelena realno puno prica ali svaka joj je na mestu. Jedino sto joj poentu ponekad zaseni njena ekscentricnost. Politicarka je realno ovde bila voditeljka, ona diktira tok razgovora i, cini mi se, prodaje finocu. Pitam se kako je Tinska zalutala u ovu skupinu likova… Bojim se da je voditeljka bila u pravu: da smo umesto Jelene imali tu jos jednu politicarku, emisija bi bila totalni trulez i niko joj upste ne bi dao ni minut svoje paznje. U stvari, cini mi se da, da tu nije bila Jelena, voditeljkina glupost i neobrazovanost ne bi toliko zasijala vec bi se utopila sa monotonijom emisije. Svakako greska za voditeljku jer je ovim izborom gosta (Jelene), –a da ne pricam o tom prilogu i njenim silnim komentarima o istom– samo sebe obrukala. Ljudi, molim vas nemojte formirati vasu sliku zene u Srbiji na osnovu voditeljke: ja ipak verujem da nisu sve zene u Srbiji takve!!!!
Ne blagonaklona nego cak ponizni sluga a opet, pun straha…..izmedju uvlacenja politicarki i straha od Jelene, potpuno se pogubila i krenula da ne samo menja teme nego i da lupeta sve i svasta na iste. Totalno se diskreditovala, i ja stvarno ne znam kako doticna i dalje drzi mesto voditelja. Za osobu njenih godina to je cista sramota!!!! Pod hitno skinuti voditeljku sa tv-a i izbaciti iz novinarstva! Ona moze jedino komsinicu uz kafu da ispituje o tracevima iz zgrade!!!!!
Zaklina je ostavio komentar 15/02/2012 u 18:31
Koncept emisije je tek prica za sebe. Voditeljka (UREDINICA neko rece??? Strasno!!) je potpuno izgubila kompas i zaboravila o cemu pricaju. Umesto da ima papire ispred sebe sa planom price i spremnim pitanjima, ona to onako, improvizuje. Nekoliko puta je bezuspesno pokusala da diskredituje Tinsku i umesto govornicke pobede ostala joj je emisija u fronclama. Od polozaja zene preko politike do gej parade. Voditeljka smesta da menja profesiju, Ali SMESTA!
Nikita je ostavio komentar 15/02/2012 u 15:39
LEPO od Jelene sto je objasnila prilog ali svako ko ima rec kritike za nju je bolid.Ova emisija odnosno voditeljka je samoj sebi skocila u usta.Zeleka je da istakne zenski uticaj na sredinu a zeni koja je govorila istine je zapusavala usta jer je politicki uvaljena duboko.Voditeljka je verovatno voditeljka jer je u nekoj stranci.
Svaka cast Jeleni.Jelenu za Gradonacelnicu.Ali vrhunac je sto je boliditeljka postavila pitanje zasto Gojkovicka ili Pesicka ili Dejanovicka nisu model.Svakako njoj jesu.Jadovka.
A vi ste Mirjana jedna nepoznata jadnica i umesto da ste sami dali otkaz vi nalazite opravdanje pljujuci po Jeleni Tinskoj..nije vam dosta sto ste po politickoj liniji stigli na TV Apolo sa koga ste izbaceni jer nemate pojma..A svi vasi sagovornici koiji vam sada opravdavaju vase neznanje su jadni kioliko i vi sami.A Tinska logicno ne postuje ni jednog politicara sa razliku od vas koji ste im duboko u cmaru.lepo je sto na FB imate podrsku onih koji su isti kao vi..ali pravu podrsku nemate.Jer ste anonimna bezvredna provincijska voditeljka rodom iz Kovacice koja ne ume ni da se oceslja ni obuce niti imate uopste pojma o televiziji.Trebalo bi da ipak kad stanete pred ogledalo zivota uvidite koliko ste bedni.Kao i svi mi koji samo pred sobom znamo ko smo i sta nismo.
Gospodja Vladisavljev je svakako dvostruko moralna jer se bas u emisiji busala u prsa kako nije lepo spominjati Maju Gojkovic ili Mladjana Dinkica ako nisu prisutni, ali je jedva cekala da se po meni iserava zajendo sa svojim bolidnim prijateljima cim je videla da nisam prisutna na njenoj FB strani.
Ali eto ja sam neko ko ima dva profila  i na oba smo bile prijatelji pa sam  danas videla SVE STO SU ISRALI..
I da napravim NAPRAVIM POREDJENJE  Sa refrenom“ pesme Josipe Lisac magla magla svuda oko „nas, pa da zavrsim recima
GOVNA GOVNA SVUDA OKO NAS.
A evo i jednog zanimljivog dijaloga FB prijatelja Mirjane Vladisavljev koji su komentar na njenu ulogu Lije.licno sam pomislila da je teletabs.No sve jedno.Provincijska voditeljka  se provincijski bavi i glumom.
Kvari deci ukus pod parolom „sjajne glumacke proslosti u Kovacici“.
Uzgred taj isti gospodin Rade Danilovic mi je itekako podilazio i odusevljavao se mojim komentarima dok nisam skinula sa liste prijatelja Mirjanu Vladisavljev.
Kako su zapravo jadni ljudi bez morala , stava, karaktera i svog zivota.Ova tuzna prica je najbolji primer za to.
 Dakle Glumica sa „bivsom karijerom“ u svom velikom Povratku…
CUVENA MIRJANA VLADISAVLJEV U ULOZI TELETABISA ILI TUZNE LIJE…
TELETABIS ILI TUZNA LIJA IZ PROVINCIJE?
Deca zasluzuju glumce a ne provincijalce.
23 December 2011

Like ·  · Share

Rade Danilović Neverovatni ste :)))

24 December 2011 at 07:33 · Like
 Pa dragi moji ima li kraja osrednjacima.
POZDRAV, SALIJERI…ILI MARS U PICKU MATERINU SELENDRO.

~ od Jelena Tinska na februar 19, 2012.

9 reagovanja to “Gospodja Vladisavljev Teletabis ili Tuzna Lija ILI MARS U PICKU MATERINU SELENDRO.”

  1. Bravo :)! Sve je receno. Mada, ne bi trebalo dozvoliti da se Piroski izvuce tako lako. I ona je zdusno dolivala ulje na vatru. A sem toga, jako je dvolicna i pokvarena, koristila je situaciju da okrene tok emisije u svoju korist. Pozdrav, Katarina.

    • Piroski je samo imala ulogu u performasu zvanom Teletabis ili Tuzna Lija, kao i ja.Ona je ok, mada je kaze bila sokirana mojom borbom za rec.Valjda je i ona ocekivala da se slihtam i cutim.

  2. Neverovatna emisija u kojoj je bila postavljena (citaj predvidjena) tema zene, polozaj zena bla bla… a onda je na superkalifradzilistik nacin visprena vodteljka lupetala za medalju i vrtela se u svom zacaranom krugu, pokusavajuci da uz blaziran osmeh i shkljocanje olovke, pita, verujem nesto oko kisheljenja kupusa u Novome Sadu ili pak o tome gde da nadje najlon charape u skupstinskom bistrou ili budoaru… ali, nije umela da se izrazi ili mozda odrazi…:)) Znaci, kulturo eve me, stizem galopom na Kanal 9…:)))
    Katastrofa, ili kako bi neki rekli dizaster ofskroz…:))
    Pitam se samo da li se zena uopste pripremala za emisiju?
    Ipak, svaka cast Jelena, za ono mahanje shkljocavom olovkom ispred lica i konstantno prekidanje trebalo je imati strpljenja i ostati do kraja, ali najveci HIT je gdjice Pirosk(E): Pa zasto si gledala slike iz kluba, zasto nisi iz biblioteke??? WTF…:)))
    Retko harizmaticna voditeljka i neverovatan „osecaj za filing“ koji cu dugo pamtiti…:))))

    • Svaka Vam cast za moc zapazanja:) A i hvala Bogu da nisam luda, pa da evo ljudi, u vecini, shvataju sta se dogodilo.Istina jedina odbrana Tuzne Lije desila se na njenom FB zidu..medju bolidima gde su me dobrano ogadili.
      Jer u ovoj jadnoj sredinim ako neko kao recimo Teletabis, omane na profesionalnom nivou taj neko se ne ubije, ne ode iz zemlje ili pak ne da sam otkaz..a da ne govorim o tome kako ne dobije otkaz..sto je dakle odobravanje Vlasnika TV, vec taj neko kao Vladisavljev ..pocne da vas omalovazava..nipodastava sve sto ste u zivotu uradili..devalvira..i po vama sere obilato svaoja palanacka govna.
      I da se razumemo ja nikada nisam kazala da je Novi Sad palanka, mada bismo mogli i o tome u nekoj drugoj prilici, vec sam istakla da je Vladisavljev neadekvatna persona za posao koji radi, ali avaj iskljucivo zato sto je nasla uhljeblje za sicu, /a ovo pouzdano znamn jer mi se zalila na skrtost vlasnice Maje, kojoj je otac, ostavio TV posle pogibije, kojom ona ne ume da rukovodi/ na jednoj palanackoj dupeuvlakackoj politicki uvucenoj u cmarcine politicara, televiziji.
      A u vezi sa vasim opazanjem o skljocanju olovke, a pa da mi je jos jednom skljocnula verujte da bih je razvalila iz voleja.

  3. Lala | 20/02/2012 11:26

    Njen muz, PIROSKIN, je sin visokog bivseg funkcionera iz Eletrovojvodine, za vreme 90-tih JULOVAC, prevarant i lopov.Kad je JUL pao krio se u podrumu..i pojebao je sve zene oko sebe..najzad i voditeljiu emisije VRELE GUME
    S obzirom da zajedno rade, isti su oboje.

  4. malla macca | 20/02/2012 09:14

    koje je to stanje svesti !!!!!?????
    ostvarena i srecna zena ,dugo godina u braku,cerka tada u tinejdzerskom uzrastu,sigurno su joj se jako dopale mamine slike,a i njenim skolskim
    drugovima.diplomirani ekonomista,uspesna u poslu,menadzerka,uspesna vlasnica firme.
    nedostajalo je jos samo jedno.EKSPERIMENT
    to stvarno nema nigde!!
    ja ispunjavam sve gornje uslove,cudi me da se meni nije javio plejboj.
    u toj pozi-lezeci na ledjima sa podignutim nogama na gore bi i moja baba lepo i izazovno izgledala.DAJTE NAM JOS FOTOGRAFIJA,a gospodju kod psihologa da se vidi koje deficite ima,kada joj je ovo sa 35 godina bilo poterebno.

  5. Ma Piroska je skroz cool u Plejboju, njena stvar na izvol`te, ali samo njena… sto se mene tice, mogla je to i bolje…:) (Malo boljeg vesa, dobrih carapa i srecnijeg kadriranja…)
    Ovde je rec o nekulturi, nepripremljenosti i obaska bezobrazluku koji je neprimeren, odnosno nedopustiv za jednu TV emisiju… The Voditeljka je queen of Nemustosti…:)

    1. Zena nije imala pojma o cemu prica, prilikom postavljanja pitanja uspela je da u jedno ugura sest ili vise, a da ni jedno pitanje nema blage veze sa temom…

    2. Obracanje sagovornicima i mahanje rukama ispred lica i pred kamerom, uz dobacivanje: Ja to da bi me ti razumela, a ti me ne razumes, a VI gospodjo PIROSKA… Ti Jelena, Vi Piroska…hmmm…

    3. Zena ima dovoljno godina, a verujem da je ponesto i procitala jer, koliko sam primetila vesto je istakla da je i ona gledala nesto od filmova cije je citate Piroska upotrebila – Ali je zaboravila na osnovni postulat – ona vodi emisiju, a ne gostuje kod same sebe…

    4. Jbm ti prilog! Kao da je on bio kriv za njenu nepripremljenost! Izuzetno me dojmio izraz velikomucenice koju je zjb mlada and neiskusna koleginica, ma hajde…

    5. Hoce li me neko prosvetliti zasto je u emisiji koja nosi naziv „Press presek“ tema bila polozaj zena u Srbiji, a da nismo imali osvrt ni na jedno delo Jelene ili Piroske, koja su uticala, koja ce uticati, na promenu ili bar pomak u razmisljanju nekih novih „nada“…

    (gde su kadrovi iz novinskih clanaka, skrinovi… ma gde je duplerica Plejboja, Piroska na poslu dok „shteluje motor svoje masine“ i Jelena i njene knjige, studio, akcije spasavanja zivotinja, gde je priprema….)

    Jelena, vi ste joj dali par puta sjajan shlagvort, ali ona jednostavno nije znala da se nadoveze (sve su danas JK ili Cece…) Neko takav ipak treba da razmisli da li je bolje da vodi ovce, a da pazi da ih ne pogubi ili da ih ne pojede vuk, a neko drugi da vodi TV emisije…:)) (Ovo je metafora, ako gdja cita ovaj Jelenin blog, a verujem da cita…)

    Znam da sam sada gora od Lijke, ali me nervira da nam se servira TV prica koja u sustini nema osnovu za postojanje u TV etru, jer, ako smo spremni da kazemo da ima trovaca i trovaca na raznim nacionalnim frekvencijama, ovo svakako nije delikatni i afrodizijacki tartuf, vec gadna i otrovna muhara…:)))

    PS: Je l` ova emisija nastavlja sa postojanjem ili je ukinuta, kao i „voditeljka“…:))))

  6. Nisam bio siguran kad je Mirjana smenjivana s Apola da je to u redu, cak mi je bilo zao, svakako i sada mislim da nacin na koji je smenjena nije u redu, ali zena je ocajni amater, to se vidi iz ove emisije. Zena koja pljuje mlade saradnike iako nisu u studiju da odgovore, ali ne da da se kritikuju politicari koji nisu u studiju. Usput, zena je bibliotekaraka i bolje joj je da ne glumi novinarku. Ona ne bi vodila emisiju ni na TV Kovacici tek kada je osnovana, ako drzi do sebe. Jelena Tinska je previse bezobrazna, ali je u pravu. Jelena, izbacite tu agresiju, ne pristaje vam. Kao ni slika Lije. Ocito je da ste pristali da dodjete u njenu emisiju a sliku lije ste imali i pre dolasaka u Press presek. To je nisko. Ostale zamerke na novinarski rad su kompletno tacne. Zena je profesionalni diletant a ne bard vojvodjanskog novinarstva. Udruzenja su je branila po inerciji, ali sada bi trebalo da brane etar od nje. Beskicmenjakusa i neznalica.

Ostavite odgovor

 
