Mirjana Vladisavljev, Kanal 9 i „Presek“


Sinoc sam gostovala na novosadskom Kanalu 9 u emisiji Presek kod voditeljke koja se zove Mirjana Vladisavljev.

Mirjana Vladisavljev

Tema je trebalo da bude ZENE U SRBIJI u smislu da li moze zena nesto da promeni.
Pored mene gost je bila Lidija Piroski.
Povod je bio to sto sam se ja davne 1983ce slikala za START

JELENA TINSKA

..a Lidija se slikala pre nekoliko godina za Playboy

LIDIJA PIROSKI

i trebalo je da obrazlozimo sta nam je to, svakoj u svoje vreme, donelo i da li je, a sta nam je oduzelo.Medjutim Lidija je odlucila da se to ne spominje.
Postujem, ali avaj Mirjana Vladisavljev je unapred poslala ekipu kod fotografa Martina Candira da da snimljenu izjavu u vezi sa tom temom, da kaze ko se i zasto slika u Srbiji.Pitanja je unapred pripremila Mirjana Vladisavljev.
No kad je poceo prilog Lidiji Piroski se nije dopao i voditeljka, koja joj se od pocetka veoma ulagivala, je naredila da se PREKINE PRILOG..Naglo i na pola.Sto je i uradjeno i cak je u kadar uslo njeno histericno PREKINI PRILOG.
Nakon toga usledilo je voditeljkino neverovatno izvinjavanje gledaocima..Lidiji..pa gledaocima pa Lidiji..Kao da smo u najmanju ruku u prilogu videli kako neko radi nekom blow job, hocu reci pusi mu.
Sve vreme emisije gospodja Vladisavljev nam je upadala u rec, mene je prekidala svaki put kad sam pokusala da kazem neku od istina.Zabranjivala mi je da spomenem imena politicara..i jednom recju emisija je bila do te mere provincijska da sam se ja pokajala sto sam uopste izlazila sa moje planine koja je zavejana snegom belim.
Voditeljka me je prekidala svaki put kad ih rekla nesto sto nije bio njen stav..prevrcuci oci i kao saosesajuci sa Lidijom Piroski u vezi sa mojom skandaloznom personom.
Ja sam naravno kao i uvek govorila sta mislim, istakavsi da je u Srbiji 90% primitivnog sveta i da nam je zato tako.Govorila sam, da samo ako iza tebe stoji stranka..ili neko mocan, mozes da uspes.
Pitala sam da mi odgovore KOJA SE NOVA STRANKA pojavila od vremena Slobodana Milosevica i nisam mogla da dobijem odgovor, jer se nije pojavila ni jedna.
Isticala sam da zena koja zeli da se bavi politikom pre svega treba da se ostvari kao majka i kao zena i da uspe u nekoj profesiji, a ne da kao sto uostalom ovde rade i muskarci i zene koje se bave politikom, u nju ulaze da bi se spasli bede i za kratko vreme obogatili.
Slucaj Lidije Piroski sam navela kao primer osobe koja moze da se bavi politikom jer je vec godinama uspesna poslovna zena, majka odrasle cerke i svakako joj politika ne sluzi za bogacenje.
U jednom trenutku sam posle nadvikivanja sa voditeljkom koja mi nije dala da dodjem do reci i rekla AMAN PUSTI ME DA ODGOVORIM ..i za malo da odem.Ali to bi njoj verovatno i odgovaralo te sam ostala i izgovorila sam jos nekoliko kljucnih istina koje ne idu u prilog politici.
Pred kraj su se javljali gledaoci.Bili su kratki ovog puta..i uglavnom su izgovarali samo BRAVO JELENA TINSKA.

I nakon toga finalna uvreda provincijske voditeljke je bila zakljucak da se eto gledaocoma vise dopada „OVO“ pokazavsi na mene o cak me i dodirnuvsi..i ja sam joj rekla SRAM TE BILO.

Sad mi je zao sto je nisam raspalila iz voleja.
I treba da je bude sram.I nju i Kanal 9 sto dozvoljava ovakve dupeuvlakacke i namestene emisije.

Najzad i Lidija Piroski je bila uvredjena i kazala je posle emisije da sam ja zaposela 70% termina.
I cak mi je zamerila da sam naravila gramaticku gresku rekavsi STRANKI umesto STRANCI.
Rekla sam i njoj, a sada ponavljam da moze da se kaze i STRANKI i STRANCI i DESETKI i DESETCI i da se to u jeziku, koji je inace moja struka i kao glumice i kao pisca zove DUBLET.

Kasnije sam se cula sa MARTINOM CANDIROM koji mi je rekao da je devojka koja je radila prilog citala pitanja sa ceduljice koju joj je dala Mirjana Vladisavljev i da ce mi je skenirati i poslati.To mi je potvrdio i snimatelj koji je snimao prilog.

Koleginica Vladisavljev svakako ubuduce, jer je to duznost urednika i autora, neka svoje priloge sama montira, kako nalaze profesionalizam.

I tako su njih dve otisle uvredjene i ostavile u hladnoj noci dva snimatelja da idu peske iz vukojebine u kojoj se nalazi Kanal 9, u zimskoj noci, koji za svoje goste ne salje vozaca ili taxi i koji sluzi cesmovacu u studiju.
Normalno ja sam ih povezla.

Zivela provincija!

Ako nemate Kanal 9 na svom kablu..mozete veceras u 20h da pogledate reprizu na
http://www.kanal9ns.com/

mada mislim da Mirjana Vladisavljev nece smeti da je pusti i da ce pustiti neku staru reprizu jer ce ova emisija biti repriza njene sramote i neprofesionalizma
Uzgred NARAVNO SKINULA ME JE SA LISTE SVOJIH FB PRIJATELJA.
BIG DILL.
STA SE DRUGO I MOGLO OCEKIVATI.

TV Kanal 9
www.kanal9ns.com
Novosadska televizija Kanal 9

 

 

~ od Jelena Tinska na februar 11, 2012.

Ostavite odgovor

 
