Ministarka za Sport u Srbiji i Predsednica Hrvatske…


Jedina superkvalifikovana i harizmaticna Persona, za ministarku SPORTA, jer..ministar treba da bude obrazovan na poslu kojim se bavi a i sarmantan, pa ako je zena i zgodan..bi mogla da bude Olivera Balasevic…..a predsednica Hrvatske bi morala biti Severina Vuckovic..i ne zna se gde bi nam kraj bio..svima bismo se najebali majke…Njih dve bi pomerile guzicu svim savetima EU.I Andzelini Zoli..neobrazovanoj anoreksivnoj …ljepotici…

~ od Jelena Tinska na februar 7, 2012.

3 reagovanja to “Ministarka za Sport u Srbiji i Predsednica Hrvatske…”

  1. Ako je ovo pokusaj ismevanja Olivere i Severine, odrazava zavist prema njima i vrlo je jadno…

  2. nema trunke zavisti naprotiv jadno je pomisliti da sam ih ismevala.Ja sam ismevana nasu Ministarsku za sport koja sa sportom nema niukakve veze..a narociti njenu trenutnu zamenicu…I bila sam najozbiljnija..sto je tebi ocigledno cudno

  3. Onda se ivinjavam, zaista mi je zvucalo kao ironija. Izvinjavam se jos jednom, nisam vas shvatila, naime ne pratim mnogo desavanja na politickoj sceni tako da me politicari ne doticu mnogo. Dobro ili lose, ne znam. Sve najbolje.

Ostavite odgovor

 
