Rok Grupa „Lutka„


Rok Grupa „Lutka„

Godine 1980, pozvao me je Zoran Vasilic i predlozio mi da budem pevacica u grupi koju su osnovali on i njegova tri druga.Mene je to zabavljalo i pristala sam.

Dogovorili smo se da se zovemo „Lutka“

 

Snimili smo nekoliko demo pesama i sve u svemu imali jednu malu letnju turneju  po moru i na Kalemegdanu u Rokoteci jednom bili predgrupa „Aerodromu“, te nekoliko puta gostovali na TV.

Posle koncerta na Kalemegdanu prisao mi je fotograf  Stojan Djordjevic koji me je sve vreme fotografisao na sceni i zatrazio moj telefon, da  mi pokloni fotke kad ih razvije.Secam se bile su crno-bele i na poledjini jedne je pisalo da on veruje u uspeh „Lutke“ ukoliko decaci shvate da treba da prate moj senzibilitet.

„Lutka“ je kratko trajala, ali Stojan mi je postao i do danas ostao, velika podrska i pravi prijatelj.

Zapravo to se dogodilo neposredno posle  mog rastanka sa  Goranom Milosevicem pevacem grupe „Generacija 5“ i ceo poduhvat sam uradila iz nekog inata.

Ja sam pevala „Nisam vise dobra vila“, a on je pevao „Hej pozuri gotov je rat, dole je taxi, ceka vec citav sat“ .

Tako smo se malo prepucavali po scenama, dok se ja nisam udala za Micu Uzelca, novosadskog slikara iako sam i dalje volela Gorana.

Ubrzo sam od silnog dranja dobila polipe na glasnicama i sve se neslavno zavrsilo.

Zoran Vasilic je nastavio sam i postao pevac u grupi „Slomljena stakla“

Dakle u mojoj biografiji moze da pise; Pevala je jedno leto, u rok grupi „Lutka“.

 

Slovenci su posle jednog gostovanja „Lutke“ napisali „Lutka vulkan pred erupcijom“

 

 

~ od Jelena Tinska na decembar 3, 2011.

 
