LOKICE


Lokice

Serbian all female dance group led by Lokica Stefanović active in late 70s/early 80s in former Yugoslavia. They supported Zdravko Čolić on his legendary Yugoslav tour in 1978.
Members were:
Stefanović Lokica
Boba Zuvic
Duda Nojković
Dijana Milašinović
Jasna Dulić
Gordana Vavić
Jelena Tinska

Jugoslovenska turneja…“Putujuci zemljotres“

U Grupi LOKICE provela sam samo jedno leto.Pre toga sam igrala u grupama;Borisa Radaka, Petra Slaja, Ivanke Lukateli…
Bila sam na najznacajnijoj turneji sa Zdravkom Colicem, „Putujuci zmljotres“
“ Kad zaigras sele moja “, putokazi, morekazi, hoteli sa pet zvezdica, i pet zvezdica na scenama, cele nase bivse zemlje. Zdravko Colic i Lokice. Putujuci Zemljotres.
Bili smo cudo. Bili smo mladi i veseli i vredni. Proputovali smo zemlju i zabavljali smo ljude. Svoje sestre i bracu. U Makedoniji, u Bosni i Hercegovini, U Hrvatskoj, u Sloveniji, na Kosovu i Metohiji, u Crnoj Gori, u Srbiji. Bilo je super. Bilo je pravo.
Colic I Lokice bila je neraskidiva celina. Sve devojcice su nosile nasu frizuru i jos uvek niko tu frizuru u Jugoslaviji ne zove onako kako je zovu u celom svetu po autoru – Sasun, vec je zovu “ala Lokica”.
Kad je Cola otisao u vojsku mi smo se rastali. I nikad vise nije bilo isto. Ni mi bez njega, ni on bez nas.
Prave stvari ne treba kidati. Kad je Bebek otisao iz Bjelog Dugmeta, dogodilo se isto. Kad je Lepa Brena otisla iz Slatkog Greha, dogodilo se isto. Ali mi to ovde ne shvatamo. Roling Stounsi su ostarili zajedno. Queen je propao bez Fredija. Kad nesto ide to se pusti da ide.
Mi smo prestale da igramo. Cola je nastavio da peva. On je naravno popularan, jer je dobar pevac i sladak covek, a ja sam takodje ostala popularna iako vec odavno nisam Lokica.Iz grupe sam otisla jer sam primljena u pozoriste „Dusko Radovic“ kao glumica i tu sam ostala 20 godina.
Nas poslednji koncert je bio na Marakani 1978. Nastupali smo pred 60 000 ljudi.


Moja popularnost je menjala odela…ostala sam na daskama koje zivot znace..Pisem knjige, kolumne…
Snimila sam 4 videa sa svojim sistemom za oblikovanje tela TINETIX(Tinska+etika).
Period u kome sam bila jdena od LOKICA je najlepsi u mom zivotu.

Posle Turneje radile smo seriju emisija sa Sedmoricom mladih 7+7.Ovo je jedna numera iz tog show programa.

Ja sam primljena u pozoriste „Dusko Radovic“ i zapocela svoju glumacku karijeru.

~ od Jelena Tinska na decembar 3, 2011.

 
