Da li je ovo dno beskrajno


Da li je ovo dno beskrajno

Gledam pre neki dan jednu TV Emisiju u kojoj pored regularnih gostiju gostuje jedna zena koja je u nekoj drugoj emisiji prebila ljubavnicu svog muza.I naravno izrezirani aplauz se prolama, na znak organizatora.. Ona je super..ona je..heroj..i prebila je Kurvu..Jao jao majko moja.I ona dobija aplauz auditorijuma.
Ko je ovde kurva?
Smatra se da je kurva zena koja naplacuje svoj sex.Takodje se veoma cesto Ljubavnica naziva kurvom I glavnim krivcem za neverstvo muza.
Ljubavnica biva napadnuta, a muzu biva oprosteno.
.A zar nije kurva udata zena koja zna da je muz vara, ili ona koja ne uziva u sexu sa njim, a krije, ili ona koja ima druge muskarce tajno, a sve samo zato sto ne zeli da se odrekne udobnog zivota, titule zene nekog ko je bitan factor u drustvu, ili zato sto je u nasoj sredini jos uvek “sramota razvesti se”?
I zar u toj emisiji nije publika pljeskala Kurvetini?
Sa druge strane..gledamo drustvo..ali dosadno I neisnspirativno drustvo sa Farme, Dvora..bla bla.
O Velikom Bratu nema smisla vise ni govoriti… Mnogoakcenatsko drustvo. Iz svakog sela poneko. Njihova svest i obrazovanje su ispod svakog nivoa. O stidu je iluzorno i govoriti. Hodaju goli i ružni, neumiveni i krmeljivi, čačkaju noseve, brišu nos rukom, pa onda o pantalone, napijaju se, padaju, povraćaju.
U nedelju posle podne imate izbor..ili da gledate voditelje sa tikovima I uzrecicama I idiotskim smehom, koje izgledaju kao maskarade I njihove glupe/cast izuzetcima/ I dosadne goste ili, na drugom mestu masne pevače, na poselu…koji žderu sarme, znoje se. „jedan veeeliki aplauz za prdeže“. Stalno isti gosti. Jedna jedina grupa istih koja se šeta iz emisije u emisiju„Balerine“ se batrgaju, jer to što se danas igra po televizijama, sve je, samo igra nije. I sve češće je hit trbušni ples. Mora da su se povampirili duhovi Turaka, koji su ovde bili 500 godina. A gledajući gde je ta ista Turska danas stigla, čini mi se da nismo mi bili pod Turcima, nego da su Turci bili pod Srbima.

Takodje mozete da gledate strasnu emisiju sa ispovestima bolesnika koji svrsavaju na stolici privezani za detekor lazi, od uzbudjenja STO IH NEKO SLUSA..I naravno sto dobijaju taj isti APLAUZ na znak, dok satiru svoje najblize istinama sa dna pakla.

Od Svetog Nikole, tačnije od 19. decembra, oko nas ce ponovo poceti horor. Svake godine do Svetog Jovana mi preživimo po jedan rat. Mislim da je petarda najprodavaniji artikal u našem sve širem primitivnom okruženju, gde jedinu emociju u buzdovanima može da izazove prasak ili čak pucanj iz pištolja. U globalu, mi smo primitivni vandali. A pri tom neradnici. U ovom periodu mi samo slavimo. I žderemo. Mi se ne radujemo i mi ne uživamo u prazničnoj trpezi. Mi u sebe trpamo podrigujemo prdimo, povracamo i urlamo. Svake godine posle svetog Jovana meni lakne.
Najnoviji momenat su privatni vatrometi po dvorištima. Srpska Nova godina je posebna farsa. Mi smo nevernici. Narod koji ni u šta ne veruje. Ali redovno odlazimo u crkve, palimo sveće, a onda odlazimo na trgove da urlamo i da slušamo profitere. Pevače koji koriste priliku što su nam gradski oci seljaci i što organizuju ova seljaštva i od naroda otimaju novac da plate te pevače. Po dvorištima koljemo svinje. Dok su još tople, na roštilju pečemo njihovu džigericu. Na svečanim trpezama uz pečenje obavezno prilažemo dokaz da smo vandali – mrtvu, pečenu svinjsku glavu sa sprženim očima i povučenom kožom iznad vidljivih zuba. Za dečicu otkidamo reš pečeno uvo ili rep. A onda odemo u crkvu i palimo sveće.
Smučila mi se ova zemlja! Za sve to vreme umiru nam penzioneri od gladi po stanovima u kojima nema ni vode, ni struje, ni šporeta, ni kreveta. Po sumnjivim privatnim klinikama umiru nam deca. Sve je više očeva koji siluju sopstvenu decu pred majkama i onda dobiju 45 dana zatvora.

A’jmo malo na svetlost dana, ajmo malo da se lepo izražavamo. Da mirišemo, da se osmehujemo. Da učimo gramatiku, da nam na trgovima sviraju tamburaši, a ne svaki dođoš, koji nas odere jer zna de će ovaca biti sve dok bude bilo i džempera toliko potrebnih jadnim, gladnim i smrznutim nekim novim klincima, koji nemaju pojma ni ko su, ni šta su, ni odakle su.

Posekose nam drvece i postaviše megamarkete.
Skloniše kaldrme i zameniše ih behatonom.
U kući obešenog šire konopce. Jebe se nama koliko je kostala kuhinja nekog tamo politicara, kojom moze da se pokrije Fond za nacionalne penzije onih koji imaju mozga I talenta.
Po srušenim mostovima bacaju petarde.
Nad rekom punom neeksplodiranih bombi pucaju u nebo vatrometima.
Ne bi li nas dokrajčili.
Ne bi li nam i ovo malo preostalog srca iščupali.
Ovo malo dostojanstva pogazili.
Ovo malo hrabrosti zastrašili.
Pa dokle, bre, braćo i sestre?
Zar zaista mislite da Bog ne postoji?
Ne mogu više da se stidim što znam srpski. Što mi je tata bio jezički mag. Što sam gradsko dete.
Hoću da budem fina, a da mi ne kažu da sam folirant. Hoću da idem dalje, jer sam daleko stigla. Nisam slina koja zna da pliva u govnima.
Hoću da se sećam ko sam, šta sam i odakle sam. Dosta je šlajfovanja zarad dodvoravanja mediokritetima, da se, siroti, ne uvrede.
Hajde da ih iskompleksiramo. Došlo je vreme da se priznaju vrednosti. Da se uklone amebe s mesta na koja su pale s Marsa ili su ih platile. Sa mesta koja pripadaju onima koji ne mogu dole od onih ispod, ali ne mogu ni gore, na mesto koje im pripada, i pored snage i znanja, jer su bili vezani i vaspitanjem i stidom i nasilno za dno, samo da bi pristali da se odreknu sebe. Hoćemo da pobede najbolji. Hoćemo da budemo bolji. Hoćemo da nam se prizna da smo bolji i pametniji.

I tako sad mozemo I da putujemo a I da udjemo u Ginisovu knjigu rekorda.Verujem da smo postali zemlja sa najbrojnijom kupovinom karata u jednom pravcu.Kao poljska cemo ostati bez lekara.I bez mladih.A bogami I bez starih..kad pocne nova Seoba preostalih Slovena, Arsenije Carnojevic ce da se okrene u grobu.
Zdrastvujte.

 

"male droce...satro dame"

 

 

~ od Jelena Tinska na decembar 1, 2011.

 
