Falusi i ko kome duva?


Falusi i ko kome duva?

Oda Falusu

Pravo da govore imaju samo oni koji nisu funkcioneri u bilo kojoj stranki..koja se opet bori za prevlast..a kad je bila na vlasti nije uspela da ispuni ni jedno obecanje.

Cenim samo one umetnike koji nisu u politici i koji ne koriste svoje politicke veze za prosperitet rodbine osrednjeg talenta.

Meni se povraca na umetnike koji se bekelje sa scena politicara sa nadom da ce da se ogrebu za ulogicu, koncert,mozda seriju ili gajbu.

Casno je biti cirkuzant, ali poltron, i kao biva podrska bitangama je sramota.

A sto se tice bivse Juge, pa mi smo rodjeni u Evropi, ovde je gostovala sva umetnicka elita, osnovan je Bitef, Bemus..isli smo u Italiju po garderobu…imali crveni pasos sa kojim smo uistinu putovali..isli smo na more svake godine..i ja sam igrala na sletu i bila sam ponosna..jer nismo pripadali nikom.

A sada ne nosimo predsedniku falusoidnu stafetu…ali mu razni umetnici duvaju itekako.Svako duva svome.Izuzimajuci nas koji ne moramo.I jako tesko zivimo!

http://www.standard.rs/sinisa-kovacevic-evropa-kakva-mi-nije-potrebna.html

zlatni kurci

~ od Jelena Tinska na novembar 28, 2011.

 
