Ko je ubio srnu?


 

Radio LAZI

I tako danas na Radio Novom Sadu..voditelj prica tuznu pricu o srni koju su napale „Lutalice“..sa lovcima iz Veternika koji su „zgrozeni“.

A sto?-JER NISU ONI UBILI SRNU I DALI EXKLUZIVNIM RESTORANIMA ZA „srneci paprikas: zar ne?

Javim se voditelju i predstavim se kao zanimljiv sagovornik..i on mi spusti slusalicu!!!!

Javim se Generalnom direktoru gospodinu Isakovu.On mi ne spusti slusalicu.Naprotivm sa paznjom me saslusa i na moju opaslu da me dakle ukljuce u program kaze da TO NIJE U NJEGOVOJ INGERENCIJI>I ja ga upitam, ko onda kontrosise sta ce voditelj reci?

Moj odgovor je VLAST.

VODITELJ TACNO ZNA ZA STA JE TELEDIRIOVAN!

Uzgred, ne postoje LUTALICE.To su psi koje su napustili ljudi.

~ od Jelena Tinska na oktobar 16, 2011.

 
