Bojan PAJTIC ili VLAST JE VLAST A CAST JE CASTCorpus delicti (plural: corpora delicti) (Latin: „body of crime“)/


OTVORENO PISMO

Gospodine  Bojane Pajticu, dr Bojane Pajticu, predsednice …
ne mogu da verujem kakav covek sedi u Vladi Vojvodine.Na celu.
Naravno kad ste vec takvi vama nista ne znaci ni to sto vam ja sada pisem.Anulirali ste moju bespostednu, dobrovoljnu  i krvavu borbu.. moj trud… moje izgubljenio vreme.
Ukrali ste moje cetiri godine.Moje znanje.Moju ideju.Moje dane, sate.Iskrenu ljubav prema zivotinjama.
Sakrili ste pod skute, ubice, lopove koji od 2005te nisu postovali Zakone, po kojima je Pravilnik 29/94 koji je dovoljavao ubijanje ukinut bas tada i ubijali su u vasem gradu na djubristu u sinteraju, bez gradjevinske dozvole i prali pare preko leseva, i umesto da  ste ih sve poslali u zatvore,  vi  ste im sada  dali ingerencije koje se ticu vodjenja Azila, za koji sam se ja borila.
Ukrali ste Projekat.I kitite se tudjim perjem.
Prikupljate poene za izbore mojim delom..
I jos mirno spavate.
Mogli biste da mi budete sin po godinama.
Moje cerke su vase vrsnjakinje.Ali one su casne i ja se njima ponosim.
Sram Vas bilo Bojane Pajticu.
Neka vam je na cast.Koju ocigledno nemate.Kao sto je nemaju ni Lidija Jaramaz, ni Mirjana Laban, ni Aleksandar Basic,  clanovi radne grupe, koji sada cute jer nemaju ni srca, ni duse, ni casti  da se pobune, da kazu istinu i koji su svedoci vaseg nemoralnog cina, koji podrzavaju jer ni sami nemaju ni obraz ni castm jer od vas dobrovoljno zavise…Najvise me cudi gospodin  Momcilo Milovic. direktor FKUAPV koji je svedok moje borbe i koji me je cak i zaposlio honorarno kao koordinatora za izgradnju Azila i davao mi platu ..No on je sada u Trstu kao diplomatski sluzbenok sa znanjem dva jezoka.Crnogorskim i Srpskim..i verovatno usavrsava Vojvodjanski.
A novi direktor FKUAPV je mali Nesa alias Nebojsa Malenkovic koji ima cak 23 godine.
Uzgred..gde je 3.000 000 dinara odvojenih 2008-me/postoji dokument/ za Idejni i glavni projekat????..koji je trebalo napraviti na osnovu mog projektnog zadatka..datog pre svega Mirjani Labanm tada zaposlenoj u firmi GARDI po nalogu Igiora Rebe, direktora, u koji me je takodje bez Javnog Tendera poslao bas gospodin Milovic, te zatim Aleksandri Bandic, da uradi po mojim isnstrukcijama…jer cuh da se Projekat radi besplatno i da je delo…Milene Brcanov…i Aleksandre Bandic???
Pa otkud to delo vec odavno u mojim rukama..poslato meni… i prosledjeno vama, na osnovu mog idejnog resenja…na osnovu koga je FKU APV  odvojio 3.000 000 dinara..davne 2008me, kada je Gradonacelnik krio, jer jao…nije znao… da postoji parcela Urbanostickim planom odredjena za male zivotinje./sto je evidentirano u Sl.Glasniku/..te sam ga ja „morala obavestiti“ u Gradjanskom listu…15 aprila 2009te…
No ko sme da se suprotstavi predsedniku jedne autonomne pokrajine?
Vidite, ja vas se ne bojim.Nemam sta da izgubim.A i nisam rekla ni jednu jedinu neistinitu rec.Cak sve mogu da dokumentujem.Za razliku od vas i vaseg necasnog  tima.
Pravda jeste spora, ali je dostizna, svugde na svetu..osim u Srbiji..
Ili mi ipak nismo u Srbiji…jer ovo je Vojvodina, a ja sam Srpkinja.Mozda u tom grmu lezi zec.
Jelena Tinska, iz Beograda je izborila bitku za Azil u Novom Sadu..ali Djokinu malu ste okitili Lovorovim vencem.
I za kraj ove runde…po Zakonu o slobodnom pristupu informacijama,
zanima me
1.kada je raspisan Javni Tender za dobijanje izrade projekta za Azil?/sl.glasnik/
2.ko je sve ucestvovao na Javnom tenderu?
3. Kad je objavljeno da je firma GARDI pobedila na Javnom Tenderu/sl.glasnik/
Dalje na osnovu cega Gradska cistoca ikada posle svih kradja nepostovanja zakona a iznad svega nemanja strucnog kadra za bavljenje zivotinjama moze da bude u kombinaciji za rukovodjenje Azilom, umesto krivicno gonjena.
Tri put ura za Vojvodinu!Ura Ura Ura.
I za kraj sto rekao Djoka..mislim Balasevic:
VLAST JE VLAST A CAST JE CAST!!!
Jelena Tinska

obecanje ludom radovanje

azil za pse i mačke do proleća

Autor: I. Brcan09.09.2011. – 01:15Komentara (0)

Azil za 400 pasa, mačkarnik, ambulanta za životinje, prostor za istrčavanje, kao i pansion za pse i mačke, osvanuće u Novom Sadu najkasnije do proleća 2012. godine. Izgradnjom ovog azila, u gradu će konačno biti smanjen broj napada pasa lutalica na Novosađane, a iz gradske kase je samo za pripremne radove izdvojeno 10 miliona dinara.

U azilu, prema projektu gradske uprave, moći će da bude smešteno 400 pasaU azilu, prema projektu gradske uprave, moći će da bude smešteno 400 pasa
LUTALICE – Uređenje prostora u blizini Rafinerije, na kojem će biti izgrađen azil za napuštene životinje, počelo je, a posao vredan skoro šest miliona dinara dobilo je preduzeće ,,Graditelj NS”, koje je zaduženo za nasipanje terena. Nakon nivelisanja terena, odmah će početi i izgradnja azila za smeštaj preko 400 pasa, ali još nije poznato koja firma će biti izvođač radova i kolika će biti vrednost ugovora. Nadležni u gradu smatraju da objekat, ako vremenske prilike to dozvole, može biti završen već do kraja ove godine.
– Rešeni su imovinsko-pravni donosi, izvođač radova je ušao na teren, radovi su u toku, a očekujemo, ako nas vreme posluži, da sve bude gotovo najkasnije do proleća. Ali, još se ne zna ko će voditi azil, da li će to biti javno preduzeće „Čistoća“, da li će biti osnovano drugo preduzeće ili će azil voditi direktno grad – rekla je Gordana Pušić, članica Gradskog veća zadužena za komunalne poslove.
Podaci pokazuju da je protekle godine Novi Sad isplatio oko 30 miliona dinara na ime odštete Novosađanima zbog ujeda pasa lutalica.
Trenutno, zbog nedostatka adekvatnog prostora, životinje bez vlasničkog staranja smeštaju se u prostorije „Čistoće“ na gradskoj deponiji, u sklopu projekta „Pet Friendly“. Projekat je pokrenula Vlada Vojvodine kako bi se rešio problem velikog broja pasa i mačaka na ulicama, kojih je, prema podacima Sekretarijata za urbanizam, graditeljstvo i zaštitu životne sredine, oko 50.000.
Građani mogu da, ako primete pse ili mačke lutalice, pozovu gradski kontakt centar telefonom na broj 0800-021-021 ili direktno nadležnu službu „Čistoće“ na broj 443-611.

~ od Jelena Tinska na septembar 19, 2011.

 
