Etela Merk, Babi i Beba „Sevetnica“ bez diplome veterinarskog fakulteta, konkursa i bez radnog iskustva od najmanje tri godine


Babi i Bebi

Postovani Ministre za poljoprovreduSasa Dragine, postovani direktore Uprave za Veterinu Zorane Micovicu, postovani poverenice Rodoljube Sabicu…i svi ostali pogledajte sta se desava i Vojvodini.

 


 

Pismo za „Savetnicu „Bebicu  Djokinu malu

Ne bi bilo zgoreg da obavestite „savetnicu“ da izdrzavanje jednog azila kosta na godisnjem nivou..1.000 000 dinara..Da se ne sramoti…ili ce se i ona taliti sa Babijem..u svrhe „dobrobiti zivotinja“./na svom polozaju savetnice za brigu o zivotinjama sa zavrsenom knjizevnoscu u svojoj 28-oj godini, koje je mesto dodeljeno njoj, umesto nekom Doktoru veterinem sa radnim iskustvom od tri godine i to KONKURSOM!

Obavestenje za Svetnicu .

Izgradnja savremenog no kill azila D.E.L.T.A.Leo Grilu sa savremenom apsolutno opremljenom veterinarskom stanicom kosta 60.000 000 dinara.

Azil u Novom Sadu za koji vec postoji Idejni projekat treba da kosta 30.000 000 dinara bas kao i suma koju Grad Novi Sad odvaja za tzv ujedene gradjane i ubijanje zivotinja, zasta ne postoji nikakva evidencija.

10.00 000 koje prezentuje Babi..dovoljni su za 10 godina izdrzavanja Etelinog Azila.

Ali ako pobije zivotinje imace naravno vece koristi u svom dzepu a i dzepovima ostalih predstavnika veterinarsko-sinterske mafije.

Postovani Vlastodrzci Vojvodine.

Krajnje je vreme da prestanete sa zamazivanjem ociju Gradjanima Novog Sada i da prestanete da se medjusobno zaposljavate.

Srdacan pozdrav

~ od Jelena Tinska na mart 13, 2011.

7 reagovanja to “Etela Merk, Babi i Beba „Sevetnica“ bez diplome veterinarskog fakulteta, konkursa i bez radnog iskustva od najmanje tri godine”

  1. Postovana Jelena,
    Kada sa svojih petnaest godina znate sta zelite od zivota,tada nema prepreke ka ostvarenju cilja koji ste sebi zacrtali.Imala sam tu PRIVILEGIJU da se skolujem kod izuzetnih profesora sa sarajevskog Fakulteta veterinarske medicine,kojima su etika i ljubav prema struci bili ono sto su generacijama prenosili kao zavet.Danas sam im beskrajno zahvalna zbog toga.Zivot,naravno, pise romane,pa je i rat te ’92 uspeo da nas pomeri iz onog sigurnog gnezda i nauci da „poletimo“.Usledili su padovi,usponi.kako vec treba da bude u zivotu,…Trebalo je sacuvati zdrav razum i ne pokleknuti pred brojnim iskusenjima koja su tih teskih vremena bila svuda oko nas.I ostati covek sa velikim srcem u sebi.U drustvu prepunom zlobe,korupcije,trke za sticanjem novca i licnih interesa,bilo je lako biti „crna ovca“koja po svim merilima odudara od kolotecine.Upravo to mi je davalo stalni podstrek da ne treba pokleknuti i postati deo sistema.Svaki neuspeh budio je u meni novu snagu i stvarao borca koji se nikada nije povlacio posle poraza.Kada covek zna za sta se bori,u toj borbi mora odneti pobedu(ne mogu a da se ne setim jedanaest krava koje sam branila na sudu i spasila ih sigurne smrti). Duboko sam ubedjena da pojedinci zaista mogu promeniti svet,i gotovo sigurna da svako od nas nosi u sebi takav potencijal koji, kada se prepozna,moze uciniti cudo.

    S posebnim postovanjem i iskrenim divljenjem,

    dr vet.med.Aleksandra Srdanovic

  2. Draga Jelena OVO JE UZASSSSSSS !!!
    Ja kao Vlasnik Odgajivacnice Rasnih Pasa gde imam 70 Rasnih Pasa sam se Zgrozio !!!!! Moji Psi Imaju Hotel , Termo Kucice sa Grejanjem , Zatvoreno-Otvoren sistem sa Resenom Kanalizacijom, svakim danom se Cisti, Sprema, peru Boksevi , Redovno dobijaju Svezu Vodu, Redovnu ishranu , a trenutno u kuci gde boravim imam od naj mladjih do naj starijih 17 Pasa i 1 Papagaja ZAKOa i sve Supruga Smiljka, Sin SASA i ja postizemo ! Ovo sto rade u Novom Sadu Ponavljam UZAS isto kao u KINI !!!!!! Sramota a Ocemo u EUROPU ! E sa takvim i slicnim stvarima Bogami Nece Moci !!!!Kakva Balasevicka.Sramota.Pljunuli su na celu vasu borbu.Pa u Novom Sadu ste im vi svima otvorili oci.
    Pozdrav Bercek

  3. Priznajem da ste me potpuno iznenadili sa ovom informacijom o nepotizmu. Prosto ne mogu da verujem da je Pajtic tako obnevideo. Mora da je mama pritiskala, a ta kad navali… ne bih bio na Bojanovom mestu.Svakako je ruzno sto je u Vojvodini najizrazenija korupcija.

  4. Ja odista ne verujem ko se igra sa nasim zivcima, koji su faktori dinastija Balasevic u nasim zivotima, ima jedna njegova pesma Odjebi JNA e ja kazem Odjebi Balava

    Petar Mrkonjic

  5. i ja bih da budem savetnik Ovo je odvratno sta taj pajtic radi savetnika placa 170.000,00 dinara!!!!!!!!!!!!!!A savetnik bez dana radnog staza, ne ne neradi se tu o vezi. Pajtic nesamo da je podvuce zutim nego je i sam pozuteo.Sramota!!

  6. Njen resor je zastita zivotinja! Jeste da je na pravom mestu,ali vas nece moci zastititi! Izbori bre sto pre!

  7. Njen resor je zastita zivotinja a diplomirala je knjizevnost i reziju?! Gospodine Pajticu, ja sam zavrsio za masin-bravara ali sam stvarno zainteresovan za fiksalnu ekonomiju i bankarstvo, pa se pitam da li vam kojim slucajem ne treba savetnik?

Zatvoreno za komentare.

 
