O roditeljima i deci…


OVA DIVNA PESMA ODOBRAVA DECI DA NAPUSTE SVOJE RODITELJE.
MENI SE ONA DOPADA, ALI POD JEDNIM USLOVOM.
NIKO NEMA PRAVA DA ODUZME SLOBODU I PRAVO NA SOPSTVENU  LJUBAV;
NI RODITELJI DECI, ALI NI DECA RODITELJIMA.
PA SAM JA NAPRAVILA JOS JEDNU VARIJANTU.

Kahlil Gibran/Halil Džubran/:
Vasa deca nisu vasa.
Oni nastaju preko vas, ali ne od vas,
I, iako su sa vama, ona vam ne pripadaju.
Mozete im darovati svoju ljubav, ali ne i svoje misli,
Jer ona imaju misli sopstvene.
Mozete im skuciti tela, ali ne i duse,
Jer duse njihove obitavaju u kuci sutrasnjice,
koju vi ne mozete pohoditi, cak ni u snovima svojim.
Mozete teziti da budete kao oni,
ali ne pokusavajte da ih terate da oni budu kao vi.
Jer, zivot ne ide unazad, niti se zadrzava u proslosti.
Vi ste lukovi iz kojih se deca vasa poput zivih strela odapinju napred.
Strelac vidi metu na stazi beskraja i On vas savija snagom svojom,
kako bi strele Njegove letele hitro i daleko.
Neka vas ispuni sreca sto vas
Strelac savija u ruci svojoj;
Jer, bas kao sto voli strelu sto leti,
On voli i postojani luk.
I MOJ PREPEV OVE PESME KOJA DECI ODOBRAVA DA OSPORE VAZNOST RODITELJIMA,  DA IH ZABORAVE I ZANEMARE.

Deco…Vasi roditelji nisu vasi …
Vi nastajete od njih ali ne preko njih.
Mozete im darovati svoju ljubav, ali ne i svoje misli…
Jer oni imaju misli sopstvene.
Mozete im skuciti tela, ali ne i duse,
Jer oni imaju  sopstvene. duse.
Jer duse njihove obitavaju u kuci proslosti,
koju vi ne mozete pohoditi, cak ni u snovima svojim.
Nazalost.
Mozete teziti da budete kao oni,
ali ne pokusavajte da ih terate da oni budu kao vi.
Jer, zivot ne ide unazad, niti se zadrzava u proslosti.
Roditelji su  lukovi iz kojih se deca  poput zivih strela odapinju napred.
Ali ako je luk lose usmeren i strele ce promasiti.
Strelac vidi metu na stazi beskraja i On vas savija snagom svojom,
kako bi strele Njegove letele hitro i daleko.
Neka vas ispuni sreca sto vas
Strelac savija u ruci svojoj;
Jer, bas kao sto voli strelu sto leti,
On voli i postojani luk.Sebe.

Khalil Gibran
~ od Jelena Tinska na avgust 29, 2010.

6 reagovanja to “O roditeljima i deci…”

  1. Divno, Jelena. Vas odgovor deci je pravi. Jer sve je uzajamno i sve je
    dug i vracanje duga. Mislim da bi se nas Khalil Joubran slozio sa vama.
    Tek je sad popunjena sustina ove pesme.
    Zaista ste me dirnuli u srce,
    puno Vas pozdravlja i zelim srecu
    Nada Trajkovic

  2. hvala..puno…

  3. Opet ja, Nada. Rekoh. da procitam vas prepev, a i pesmu g. Goubrana
    pred spavanje, jer kazem da je duboko uticala na mene… Nego, sad primetih u Vasem prepevu, poslednju rec – Sebe. Tu ste mislili na roditelje.
    Ali to se odnosi na Boga, jer on je strelac, roditelj je luk a dete je strela.
    Pa me je to zbunilo.
    Gde gresim?
    Puno pozdrava…

  4. Gospodja Jelena, mislim da imam odgovor od Vas, ali ne znam ovo
    da upotrebim. Steta. Mora da sam negde pogresila.

  5. Povremeno pogledam ima li odgovora na moje pitanje, ali ga nema.
    Verujem da ne izlazite na ove stranice stalno, ali prvi put ste mi odgovorili. Sto i dolici Jeleni Tinskoj. Ali da li ce se desiti da ostanem
    bez odgovora?! Pokazace se. Ja ocekujem taj odgovor od vas.

  6. Gospodjo Nado mislila sam na Roditelja..sve najbolje Jelena

Ostavite odgovor

 
Prati

Dobijte svaki novi članak dostavljen u vaše poštansko sanduče.

Pridružite se 399 drugih pratioca

